time goes by so fast

Påväg tillbaka hem nu så ser jag en kille som gick i samma
klass som mig i grundskolan. Det konstiga var att han såg så
himla manlig och stor (inte stor som tjock, men stor typ bred-
axlad och manlig helt enkelt). Jag hade inte sett honom på
jättelänge och jag vet inte vad som gjorde att jag blev så
chockerad. Kanske för att då jag såg att han hade "blivit en
man" så måste jag också inse att jag är.. en kvinna.
Jag har en mentalitet som en 12-åring, känner mig hur liten
som helst och sen ser jag honom gå där som värsta mannen..
Kunde inte sluta stirra. Kan inte fatta att tiden går så fort.
  
 


som sagt.. som en 12-åring


Kommentarer
Postat av: venus

"Kanske för att då jag såg att han hade "blivit en

man" så måste jag också inse att jag är.. en kvinna."



HAHAHAH god morgon! och jag kommer att sluta vara tonåring om några månader, då är jag OFFICIELLT vuxen. känns piss!!

2009-10-20 @ 16:41:32
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Hahahha va kul att du kan bjuda på dig själv gumman =D

2009-10-21 @ 18:06:07
URL: http://striveforit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0