you are NOT worth fighting for, realise it.

Hey! Känner mig relativt lycklig och nöjd med allt, inte ofta det händer!
Längtar till helgen men tänker göra det bästa av veckan. Har snackat
med Leila som jag ska träffa imorgon. Jag ska besöka henne på stallet
och jag kommer äntligen få se hennes häst! Tar med kameran och varm
choklad till oss så blir det mysigt i kylan.
 
Pappa kom precis hem från jobbet och han säger att jag har haft sönder
bilen redan. Ena däcket är typ sönderskuret (?) och det är inne på
lagning tror jag.. Eller så driver han med mig. Den är iaf sönder och jag
vet att jag inte hade något med saken att göra, shit köpte bara lite
glass, tare lugnt. Nu ska jag göra annat, sedan väntar Ugly Betty,
Desperate Housewifes och galna, men åh så roliga, Christine. Keep smilin'!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0