“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”

Alå. Sitter och läser lite Charles Manson-quotes. Man kan inte låta bli
att fascineras av denna sjuka och äckliga man, men det är det sjuka
som attraherar. Okej, inte attraherar - men ni fattar.
 
Kallt och fruset är det i vårt lilla land, vet inte om ni såg det men
det snöade faktiskt idag. SNÖ! Idag, bara 13e Oktober. Tycker det är
sjukt läskigt, det var ju nyss sommarlov.. Vad tiden går snabbt.
 
De här två dagarna har massa saker inför framtiden klarnat upp, jag
gillar att vara säker och informerad och det är jag nu. Trött. Trött är
jag också. Vill bara krypa upp i min varma säng och kura ihop mig
under täcket, men nää det går ju inte. Måste fixa läxor och blah blah
blah innan man ska lägga sig. Något som är relativt trevligt är att det
är tisdag och det betyder - TV kväll! Yippie kay ey mada mother f*cker!
 

Charles-mansonbookingphoto.jpg
Charles-mansonbookingphoto.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0