you left me far behind

Hej! Sitter i mitt kök nu och väntar på att Louise ska skicka vår
historia uppgift så jag kan fixa det sista. Vår uppgift är att göra ett
"radioprogram" om mellankrigstiden och alla grupper har olika 
länder - våra är Danmark/Norge. Så efter skolan satt jag och Louise
hemma hos Michelle på Medborgarplatsen och fixade hela skiten med
ljudeffekter och grejjer. Det är egentligen hur dåligt som helst, men
jag tror att det blir jättebra! Tjejerna snackade norska (eller vi TROR
att det var norska) och det lät fett skillat. Vi gjorde bra ifrån oss!
Michelle bjöd på massa gott, Cupcakes, Himalaya-té (nytt favorit té)
och bullar. Det enda negativa var att jag blev GALET allergisk mot
hennes två läskiga katter. Men jag klarar mig!

Efter skolan lämnade jag ifrån mig mina saker, böt kläder och träffade
Leila och hennes syster Nora för att dra till stallet där Leila har sin
häst. Tog t.om. med mig varm choklad i en termos för jag trodde vi
skulle köra lite "Lilla huset på prärien" och sitta i höet lite medans vi
drack. LOL. Men vi hade roligt och hennes häst Caramel är hur söt som
helst! Efter att vi hade fixat allt där drog vi till henne där jag ville
se hennes nya kattunge, Akilles. Väldens sötaste! Den där bruden
är värsta djur-tjejen, hon har en häst, en hamster, en kattunge OCH
fåglar. Häftigt.

Lite goa nyheter - klarade mitt matematikprov! Yey, såg på forum
att jag har ett G i omdöme, är lycklig! Ja. Snart ska jag se på Grey's
Anatomy. Ha en underbar onsdagkväll!
 
 

Cupcakes & Michelle!

Caramel och Leila's syster Nora, som var mer villig att ta bild är Leila

Akilles - världens sötaste/snällaste kattunge!


Kommentarer
Postat av: venus

akilles? hahahaha mäktigt namn för en liten katt :P

2009-10-15 @ 08:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0