a cast of a shadow, ghosts passing by

Hej! Jag slutade klockan 12 idag, vilket var väldigt skönt.
Skulle dra till skatteverket med pappa, men han jobbade ensam idag
så han var tvungen och stanna. Shoot. Får fixa papprena på torsdag eller
så istället. Jag hade fått lite mysko mejl från min lärare i vardagsjurik om
att jag måste söka upp henne och att det var viktigt. Blev lite orolig och när
jag väl hittade henne så berättade hon att hon satte fel betyg på mig. LOL.
Fick ett steg sämre betyg istället.. Hm. Aja, can't blame her.

Jag måste fixa ett videoklipp från filmen Lilja 4-ever till skolan imorgon då jag
och Aldona har en gemensam redovsning om Trafficking. Vi ska nämligen hålla
en halv lektion och få klassen att interagera. Vi får hoppas att det går bra,
redovisningar är inte min grej. Jag fick också tillbaka min svenska essä där
fick ett G. Men jag är helt nöjd för jag och Elise skramlade bara ihop något,
samma dag dem skulle in. Jag måste självfallet börja ta plugget mer seriöst,
det verkar till synes inte gå bra nu ialla fall. :) Ha det bäst, nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0