hate this part

Hatar när det är helt blankt i huvudet, när man ska försöka koncentrera
sig på en något och att det bara inte går. Tankarna flyger någon annan vart
och allt det negativa kommer fram. Har så himla mycket som jag behöver tänka
på just nu, och jag känner att det egentligen inte är min uppgift att behöva oroa
mig såhär. Ibland är allt himla orättvist, och även om jag har så mycket annat att
vara tacksam för så är det nog okej att vara lite deppig och otacksam ibland..
Idag känns som en sån dag.


_twistedtail


Kommentarer
Postat av: Alliie

Jag hoppas att du mår bättre snart, inget är värt att deppa över :D<3

2009-09-21 @ 18:47:11
URL: http://daqueenzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0