have mercy on my soul

Det bästa som finns (efter mat såklart) är kläder. Åh denna
kärlek till kläder jag har.. Kan gå runt i affärer i timmar, bara
för att titta på allt vacker som finns i affären. Vi har fått in H&M's
nya höst katalog - omg. Så fina saker! Hösten har alltid finast kläder,
undrar varför? Men men, blev förälskad i så många saker. Önskar bara
jag hade ett jobb så jag skulle ha råd med min dyra vana.. Snart kommer
ju Eid, och hoppas man kirrar lite pengar från generösa släktingar. Ka-ching!
Här är några få godbitar från hemsidan som jag hittade.


Har letat efter en denim-skjorta väldigt länge och denna är perfekt!! Gif!

Åh. Älskar glitter, älskar paljetter och älskar guld. Fina färger, kniper åt
PRECIS vart man vill att den ska.. Vacker är vad den är och H&M har
out-done themselves.
 

Den här var ju bara för läcker, skulle självklart aldrig köpa den men
älskar tyget och formen (skulle sitta skitsnyggt på en hour-glass figur)
 

Samma här - skulle aldrig i hela mitt liv kunna köpa en sån här liten sak. 
Men den är fin att se på och skulle också passa skit fint på en fin figur..
Men kanske lite för dominatrix kanske? Aja, snygg ären! 

 

 


Markerade axlar med volanger och vadd är väldigt populärt och
det här var också riktigt fint. Man kan ha den till vardags och med
lite ombyte så är den perfekt till kvällen också. Vill. Ha. 
Fin! Älskar färgerna

Åh, ska defenitivt köpa en sån virvel halsduk till hösten. 
 
ÄLSKAR denna sak. Kan inte förklara hur mycket jag vill ha den,
men trycket är lite Christopher Kane-ish. Tyck att jag är skum -
but i heart it.


Har inga kommentarer gällande dessa skor. Love.




Synd att jag är en studerande 18-åring utan jobb och ett craving for shopping..
Help.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0