i don't wanna say i told you so.

Åh, det har vart så skönt med studiedag. Även fast jag vaknade rätt tidigt
så är det bara allmänt skönt att få slippa alla trååkiga lektioner. Blä.
Idag öppnade de en ny H&M på drottninggatan, eller det var egentligen samma
H&M men renoverat med en helt ny våning till. De 200 första skulle få ett
presentkort på 200 spänn och de öppnade klockan 11. Elise och Zoe åkte dit
halv åtta och det var meningen att jag, min syster, Michelle och Louise skulle
tränga in oss till de. Som tur var kom de nästan längst fram. Men, när jag och
min syster kom dit, kanske vid 9-tiden så var det galet mycket människor där!
Helt omöjligt att slinka in. Vi ställde oss i kön och vi fick sällskap av först Malin
och Ninni som också skulle dit, och sedan Therese och Laila. Många träffade man
där! Vi stod i kön och frös lite, käkade russin (ja, jag tog med russin, vette fan
varför) och skrattade. Efter att ha väntat i två timmar fick man äntligen komma
in efter att jag tappade bort alla, bråkade med kanske 20 människor och sen
trängt mig in längst fram (ok, jag fattar varför folk blev arga, skulle göra samma
sakn, men gratis presentkort på H&M är INTE att leka med..). Vi alla fick våra
presentkort, tack och lov. Tänk att åka dit i önödan, 9 på morgonen på sin lediga
dag. Haha. Michelle och Louise kom vid halv 11, och när de såg den långa kön
pallade de inte trycket, de stack. Vid ett tillfälle försökte vi muta väktaren med
russin så att vi skulle få tränga förbi oss. :-)

Just nu är jag ganska så trött, har lite ont i ryggen och så, ska se på lite True Blood
och äntligen har jag köpt mitt Earl Grey té (det bästa som finns!). Ska lägga mig
tidigt för imorgon kommer min morbror till oss och då har han med sig mitt kära
körkort! Ska lägga mig rätt tidigt, behöver min sömn. Ha en underbar fredag!
 

Malin och Ninni

Therese och Laila

Zoe och Elise


Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen titta, där är vi ju! Fin blogg du har Soraia!

2009-09-27 @ 10:08:13
URL: http://finasiffranfyra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0