i want you to be crazy cause your boring when your safe

Hej! Min sista skoldag för den här veckan, härligt härligt! Långhelg och studiedagar
är verkligen uppskattade. Måste ändå ta hand om mycket imorgon, ska hinna söka
lite jobb, måste dock förnya mitt CV, har hunnit fylla 18, ta körkortet och börja 3an
och det finns inte med! Hoppas jag har större chans att få jobb nu också.
Måste också till skattemyndigheterna, vet inte varför, men ska dit med mamma och
fixa något. Ska dessutom in till stan med lite kompisar från skolan. Efter det vill jag
hinna träffa Nor och Leila så vi kan dra och "träffa" Leilas häst. :D Även om jag bara
har en (!) stor uppgift i skolan nästa vecka så tänkte jag plugga lite annat också,
vi får se hur det går.. Ni vet kanske att jag inte är så duktig på läxor. Kommer ångra
mig något enormt om några år, men allt känns så onödigt.

Vi slutade rätt tidigt idag, klockan 12. Älskar dessa tidiga dagar! Vi fick tillbaka våra
religionsprov om judendomen, fick ett VG och jag är rätt glad för Ulrika är rätt svår
att få bra på - man vet inte vad hon vill att man ska skriva för de högre betygen.
Efter skolan drog jag, Emilla och Elise till Emillas hus. Vi hade köpt med oss nachos,
guacamole och kladdkaka. Vi satt lite och snacka med té och så innnan vi började
mumsa i oss till en film som vi hittade hemma hos henne. Vi skulle egentligen hyra
Jane Eyre, men vi hittade inte den i videobutiken. Vi hade iaf jättekul, och Gud vad
man frossade. Det var inte så roligt att tappa guacamole (som var jättegod btw) på
sin helvita topp. Så jag åkte hela vägen hem med en stor jävla grön fläck på tröjan.
Inte okej! Nu är jag rätt trött, ska snart duscha och sen fixa lite té och popcorn,
vill se några avsnitt av True Blood, det var så länge sen! Ha en underbar torsdagskväll!
 

Måste bara lägga upp den här bilden från Rom på mig, Elise, Emilla och ANTO VÅR
HISTORIA OCH GEOGRAFILÄRARE! Vi ser ut som värsta best friends ju.. LOL



Kommentarer
Postat av: venus

hahaha ALLA har solbrillor?!

2009-09-24 @ 23:23:18
Postat av: soraia

hahahahah aa coola

2009-09-25 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0