life is what you make it

Hej! Har en del viktiga grejjer jag måste avklara snart, under den här veckan.
Jag hoppas att allt går som jag vill att det ska gå, för jag pallar inte annat.
Just nu känner jag tre fjärdedelar längtan och en fjärdedel ångest, och det enda
jag kan göra nu är att hoppas.

Jag mår förövrigt bra. Började rätt sent idag (9.50, det senaste vi får typ..) och
slutade vid 12. Mötte upp några från klassen efteråt för att träffa studentmäklaren
som skulle visa oss lite lokaler. Vi besökte K15 och Royal Garden och vi var alla
endade om att Royal Garden var riktigt fint och att det kan bli "it". Vi ska se ett par
andra ställen innan vi bestämmer oss först bara. Gud vad mycket snack det är om
studenten nu! Det känns så himla nära nu också.. Bara några månader kvar!!
Även om inte jag älskar min klass direkt (lååångt från älskar) så känner man mer av
en samhörighet nu. Ja. Snart står jag där och skriker för full hals: "Jaag har tagit
studeeeenteeeeeeeeeen!! Fyfaan vad jag är braa!!" Haha. Nu ska jag ta och plugga
lite innan jag lägger mig. Ni får ha det bäst!

 

 

 

 

Sally Mann


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

snart börjar det dofta studeeeenten, håll ut!!!!!

2009-09-08 @ 23:50:17
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: khadra

sally mann är bäst..



och som ayaan sa, håll ut! det är bara ca 9 månader kvar, knappt!!

2009-09-09 @ 21:08:09
URL: http://khadra.blogg.se/
Postat av: elly

suureej! sitter o har en tråkig svenska lektion...hoppas du har det roligare!! skolan e inte densamma utan dej!!! kraaaam

2009-09-10 @ 11:09:12
Postat av: Soraia

Naa tack Elise! Vi höres snart och du får ha det så bäst! KRAM

2009-09-10 @ 17:08:20
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Hahahaha starwars leksak. Verkligen grym, hahaha bra att man är kreativ. Och det där med min pappa, hahaha jag håller med men ibland kan det bli för tjatigt -.-

Samma sak gäller dig, du har en riktig rolig blogg men det verkar som om du har varit lite slö på sistone så ryck upp dig!

2009-09-10 @ 19:56:08
URL: http://striveforit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0