So take the photographs and still frames in your mind. Hang it on a shelf In good health and good time.

Hej! Försökte precis vara lite duktig och plugga till ett prov jag har imorgon,
men dum som jag är så har jag inte boken hemma. Har ingen aning om var
den är, hoppas bara den är i skåpet. Pallar INTE betala ytterligare 250 för en
äcklig bok. Det har vart massa pluggandet idag. Jag och Elise drog från från
skolan tidigt för att dra till Stadsbiblioteket för att plugga Svenska och just
Filosofi när datorerna strejkar mot oss och interneten vägrar fungera. Tack!
Vi drog hem till Elise istället och fixade svenskan och liite av filosofin.

Påväg hem såg jag världens gulligaste par, de var ungefär 90 år gamla och
de lunkade sådär gulligt och sakta medans gubben höll sin lilla gumma runt
midjan - så adorable! Jag hörde att han sa något jättegulligt till henne, en
komplimang typ vad vacker du är.. Åh vad romantiskt det var, så ska jag och
min gamle gubbe förhoppningsvis bli. Det finns inget vackrare än sådan kärlek
som håller throught good times and bad times, in sickness and in health.  

Hoppas ni alla har det bra nu, och ursäkta för att jag har blivit så tråkig i bloggen.
Ska dra nu för jag fick precis ett mejl från Emilla med alla anteckningar på
filosofi provet, hon erbjöd sig att skicka de. Gullig av henne! Tack! Ha det bäst alla!

 

Gud vad jag grät till den här videon, flickan som Beyoncé sjunger till
har cancer och jag tycker det är underbart av henne att sjunga till henne.
Pray you wont fade away, Chelsea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0