the children of the sky

Hej! Denna dag var lätt den jobbigaste dagen när det gällde morgonen.
När alarmet tjutade så vaknade jag upp och hade världens smärta i hela
kroppen, jag var trött i hjärnan och ögonen sved som f*n. Fick helt OK
med sömn, men var fortfarande trött från lite som har hänt. Skönt att
halva veckan har gått så man kan få vila upp sig till helgen. Fastemånaden
börjar sakta gå mot sitt slut nu och snart är Eid här. Som man har väntat!
Men det har gått snabbt och det har inte heller vart så svårt med fastan,
även fast det har vart relativt sena dagar. Tack Gud.

Skolan gick som vanligt, vi hade ett religionsprov om judendomen som jag
tror gick bra. Man vet nämligen aldrig med Ulrika. Den sista lektionen var
filosofin som by far är det tråkigaste och mest smärtsamma ämne jag har
haft i hela mitt liv. Hela lektionen är ett enda flummigt töcken och man är
rädd hela tiden för att läraren ska fråga ut en - man fattar ju inget av hela
skiten. Flummigaste ämnet någonsin. Efter skolan åkte iaf jag och Elise in
till stan och kollade in några affärer. H&M blev det självklart och vi ska båda
köpa jeansskjortan haha. Pinsamt om vi råkar ha de samma dag bara.
Vi spanade dessutom in skor på Din Sko. De har fått in sjukt coola skor och
vi testade nästan alla skorna. Och man har alltid kul med den där bruden!
Nu ska jag sticka och göra annat, kanske plugga till fredagens psykologiprov?
Heippa!
 

1. "Ta bild på min outfit!"

Emilla & Elise flummar på tåget (fjortisvarning)

1. Haha, ser ut som att Elise har ett ben.


Kommentarer
Postat av: Alliie

Alltså obducenter är personer jag beundrar tro mig, aldrig att jag ens skulle tänka mig att jobba inom den kretsen :O:P

2009-09-16 @ 20:16:27
URL: http://daqueenzs.blogg.se/
Postat av: venus

hatar filosofi, tre värdefulla timmar i veckan man kunde ha lagt på nåt viktigt istället, typ som att sova!

2009-09-16 @ 23:17:03
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0