there are Wolves watching wearing Sheep's Costumes

Hej! Vi hade fotografering på idag som ni kanske ser på förra inlägget.
Den bilden var inte den seriösa bilden, den här bilden tog bara Philip i
klassen för att lägga upp på facebook. Riktiga spexfotograferingen har
vi någongång på vårterminen. Det ska bli SÅ grymt för jag och Elise har
bestämt att klä ut oss till hippies, fast med tvärtom hudfärg. Alltså ska vi
fixa lite teatersmink, grymma outfits och hair-do's så är vi som förvandlade.
Kommer bli jättebra :). Vi hade ett filosofiprov som gick åt helvete.
Hatar ämnet, kommer nog inte sikta på mer än G, kaanske VG. Det är för
flummigt för mig. Efter skolan mötte jag upp mamma där vi gick till McDonald's.
Träffade på världens skummaste somaliska kvinna som frågar om hennes son's
fiskburgare var fläsk eller inte. Ehh, what!? De har väl knappast samma fär eller
smak? Sen frågar hon mig om jag kan SMAKA på den redan halvt uppätna
burgaren för att se om det är fläsk!! För det första, du SER att det inte är det,
för det andra - varför tror hon att jag vill smaka på den!? Och det tredje, TACK
för att du låte MIG äta "fläsket". Människor kan vara så skumma ibland..

Nu är jag hemma och är skitglad, har inga läxor till imorgon vilket betyder att jag
kan slappna av till max! Träffade förresten på Leila i kista som jag kanske ska
träffa på fredag efter att hon slutat jobba. Hon har nämligen en häst och jag vill
gärna se den, så vi får hänga på stallet då. Haha, låter spännande. Fick precis ett
jättegulligt samtal av Nor där hon grattade mig för körkortet, kommer antagligen
se henne också på fredagen. Hoppas det, för de brudarna är sjukt roliga, saknar
mina förra vänner.. Nu tänker jag fixa lite té, ska läsa klart min bok. Ni får ha en
fortsatt trevlig kväll, vi hörs!

 
Brett Dennen - She's mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0