though were far apart, your always in my heart

Överdrivet dålig uppdatering, jag vet. Det är nästan så att jag skäms men jag
har typ inget att skriva.. Eller jag är ovanligt lat de här dagarna. Med fastan och
skolan så är jag helt död när jag kommer hem, pallar inte ens sätta på datorn..
Men jag lovar att försöka göra mitt bästa från och med nu.

Jag har börjat komma in i min vanliga skol-rytm igen. Det gör ont att skolan har
börjat igen men det är bara att acceptera. Hösten kommer sakta men säkert,
irriterande. Önkar det kunda vara sommar året om.
I skolan har vi börjat med nya ämnen, vissa intressanta andra inte fullt så intressanta.
Sen är vi redan igång med att välja lokal och sånt till skivorna, va!? Hade ingen aning
om att det gick så snabbt! Vi har börjat tänka på teman och sånt som man ska ha till
skivan, alltså som man ska klä ut sig till och det lutar sig mot ett "vad-jag-ville-bli-när-
jag-var-liten" tema. Kul! Man ville bli så mycket när man var liten.. Så. Blir det kanske
boxare? Eller världshärskare? Eller "matsmakare"? Kanske vetrinär? Hmm.. Svårt!
(Haha, hur f*n ska man klä ut sig till "matsmakare"? Och OFTA att jag ville bli det?!)

Nu ska jag läsa lite i boken Jane Eyre som vi fick i Svenskan. Sen är det dags att sova
för imorgon är det skola.. D'oh!


Älskar den här låten och sångaren! Hur gullig som helst, och jag ÄLSKAR hans
orangea hår. Brett Dennen-Make You Crazy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0