varning för svininfluensan!

Imorse när jag satt på tåget påväg till skolan så satt jag bredvid en konstig
tant. Jag var lite snuvig imorse (brukar alltid vara snorig på mornarna, ingen
aning varför) och varje gång jag "snyfta" till så kollade hon asskumt på mig.
Sen så tog jag fram en näsduk för att snyta mig och vet du vad hon gör!?
Hon tar tidningen som hon satt och läste i och liksom täcker hennes ansikte
med den, jävligt odiskret också. Wtf?! Som att jag går runt och bär på svininfluensan,
Gud vad paranoid kvinnan var. Hellre sticka därifrån än att skämma ut mig..
 

LOL sökte bara på swine flu sen kommer den här serien med Horation Cane. Nice!
Eh OK.. märkte nysst att han har på sig ett par solglasögon, sen tar på ett nytt par över..


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

det finns fullt med patetiska människor i världen!!

2009-09-17 @ 23:24:32
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: Alliie

Hahah, vad löjlig man kan vara!!

2009-09-18 @ 18:15:33
URL: http://daqueenzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0