Den sanna kärleken är en handling där vi lämnar oss villkorlöst.

G'day mates! Har precis hjälpt till här hemma och ska strax åka hemifrån. Jag, syster och min kusin ska iväg till den årliga SUM-konferansen. Har längtat något enormt och äntligen är den här! Kommer vara där till ikväll, och denna konferans är tills måndag. Alltså från 10-22:00 varje dag,  tolv timmar alltså. Men det är bara bra, gillar att vara där!

Satt igår och hetsläste boken Alkemisten av Paulo Coelho - Gud vilken magisk bok! Älskar såna böcker om drömmar och hur mycket man lär sig genom livets resa. Paulo Coelho är nu defenitivt en ny favorit författare. Blev så förälskad att jag tog hem en annan av hans böcker nämligen "Vid floden piedra satte jag mig ned och grät", hoppas den är lika bra. Okej, nu måste jag börja klä på mig. Vi hörs gott folk, ha en trevlig dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0