Even a stopped clock is right twice a day.

Hej! Den årliga Sum-konferensen har nått sitt slut. Fyra underbara dagar gick så snabbt! Det var verkligen hur roligt/intressant/lärorikt/givande som helst. Längtar redan till nästa år! Vi har tagit en massa bilder men orkar inte lägga upp de, förlåt för att jag är tråkig. Det var så många bra föreläsningar och uppträdanden att man var glad under varje minut av de här fyra dagarna, samhörigheten man kände i aulan var galen! Och årets tema "Sikta högt - framtiden är din" var helt klockren. Jag fick världens inspiration till att verkligen förverkligen, det som jag förut endast trodde var, drömmar. Alla föreläsare var som sagt bra men favoriterna var defenitivt Daniel Stridsman och Suhayb Webb.

En rolig grej var att man under en workshop skulle få göra en "livsplan" liknande grej. Man skulle besvara massa frågor i ett häfte för att sedan konkret fick se vad man vill med livet, på ett papper, men också hur man ska göra o.s.v. Den bästa skulle vinna en resa, men jag hamnade dock bland de 12 bästa hahaha. Fick ropas upp på scen, vilket var sjukt skrämmande. Framför ungefär tusen individer, scary! Men det var väl roligt att få komma upp på scen, fick ett diplom och en t-shirt som present haha :D

Nu ska jag sova för jag har inte sovit ut ordentligen på fyra dagar nu. God natt gott folk!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0