flower-power hippie!

Hej! Är trötter idag, precis som vanligt, men har faktiskt en bra förklaring. Både igår och idag så har jag och pappa vaknat upp för att gå på promenad - klockan fem på morgonen. Fattar inte själv hur jag ens orkade. Men vi har en liten pakt jag och gammel-mannen och jag tänker fanimej vinna!

Idag har jag haft skola som vanligt. Efter skolan åkte jag med mamma och lillebror till en släkting som fick en dotter igår. Kan inte begripa hur en individ kan vara så liten! Hon var så söt, ville bara käka upp henne! Hon sov som en liten ängel.. Vill också vara mamma. Eller kanske inte. Mamman berättade hur förlossningen gick, ville gråta. Som tur var så var hennes förlossning inte så farlig som den innan, men Gud vad läskigt det lät. Ploppa ut en bebis på några kilo där nerifrån, nejtack.

Ska strax gå och lägga mig, känner att jag börjar lägga på mig en förkylning nu, och jag vill ju vara 100% frisk till imorgon. För då är det nämligen skiva + middag. Yey! Har fixat min hippie-outfit, hoppas bara att den är bra och att man fattar vad jag ska föreställa. Can't wait! God natt!
 


Kommentarer
Postat av: fardowsa

haha taskigt att de skrämde upp dig :P

allså jag tror det är värt all börda liksom. :)Gillar verkligen dina små citater på titeln :D egna*?

2010-04-16 @ 01:25:05
URL: http://farws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0