Give a little time for the child within you, don't be afraid to be young and free.

Hello! Äntligen helg! Gårdagens skiva var verkligen awsome. Middagen var jättegod och rolig, men den blev liite pinsam vid vissa tillfällen. Jag blev utnämnd till "Klassens solstråle". Naa, blev superglad! Eftersläppet blev så mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, en positiv överraskning! Vi var på Pure/Blue Moon Bar på söder, det var riktigt fint där i klubben faktiskt. Jag kom som hippie, som sagt. Det var Elise och Emma med! Det var roligt att många tog det seriöst med att klä ut sig, det var grymt! Bäst var nog ändå Louise som kom som Avatar, hennes sminkning var så grymt cool! Alla var på så bra humör, människorna var grymt roliga. Det är så kul när människor blir packade, de blir alltid så seriösa och ska berätta sina känslor. Hahaha, kommer aldrig glömma sp3a's skiva. Tur att jag hade platta sandaler, annars skulle mina fötter ha gaalet ont. Som vi dansade!

Jag har inte överfört bilderna ännu, gör det senare. Men lägger in några bilder som jag tog från facebook. Toodles!
 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elise

"de blir alltid så seriösa och ska berätta sina känslor." HAHAHA!! fyfan va kul, det är så sant!! :D

2010-04-17 @ 17:00:09
Postat av: soraia

hahahaha det var ju exakt vad som hände (speciellt med en viss person, awkward!)

2010-04-17 @ 21:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0