unconditional love

Vädret gör mig så himla lycklig! Vill ut och bara gå tills jag inte orka mer. Är kanske lite rastlös. Restless legs kanske? Okej, ska inte driva med en sjukdom, men ni fattar. Kan inte sitta still. Den här veckan ser ut att bli mycket skön och angenäm. Det gillar vi! Och jag börjar påriktigt bli rädd för studenten nu, ångest till 100.

Under rasten satt vi alla ute och njöt av solskenet. Vi var där kanske en högst halvtimma - lyckades ändå bli solbränd. Fick ett streck runt sjalen på ansiktet samt på armen där man kunde se skillnaden. Damn! Okej, nu ska jag ta ut den sista tvätten. Efter det ska jag koka mig té och se på Gothika. Ut och njuta av solen borde jag egentligen, men what the hell. En annan gång. Besitos!


Kommentarer
Postat av: Bea

Tack för att du kikade in på min blogg och skrev en fin kommentar. Jag blev jätteglad! Har läst igenom din blogg och gillar bilderna och upplägget! Tråkigt att det inte blev nån klassresa. Kul det låter med alla festerna. Jag kom själv ihåg hur det var. Ha en underbar student!

2010-04-19 @ 19:14:08
URL: http://blogs.su.se/bewa5576/
Postat av: elise

alltså jag skäms, men jag trodde inte det fanns en riktig sjukdom som hette "restless legs"! haha trodde det var ett skämt typ... inte okej....

2010-04-19 @ 20:59:46
Postat av: Ayaan Barre

ILJAAAAAAA baby!!

2010-04-21 @ 09:36:43
Postat av: soraia

hahaha iljaaaaa!

2010-04-22 @ 09:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0