hoping for a miracle

Står här i öppna datasalen och försöker slösa lite tid. Har nämligen matte (vilket är det tråkigaste som finns just idag eftersom att Annis inte är här, bummerz) så jag gömmer mig ett tag här. Ska smita in till lektionen igen när det är fem minuter kvar, hehe busigt värre.

Jag har börjat vänja mig vid att vakna upp klockan fem! Det är inte lika jobbigt längre, jag är t.o.m. snabbare än pappa. Vi får se hur länge jag orkar, ni vet säkert nu att jag ger upp lätt. Men jag fick lite motivation igår så jag håller nog på ett tag till!

Mötet igår gick jättebra, tror vi är igång nu med vår lilla tjejförening. Vi kommer ha hand om cafét i Reactor framöver nu så hoppas vi syns där! Efter skolan ska jag till stan och köpa ett par joggingskor, mina är helt förstörda och lite tajta faktiskt. Okej, ska nog tillbaka till matten nu. Vi hörs sen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0