I hate good bye's

Hey! Vet aldrig hur jag ska börja inlägget, så det fick bli ett pinsamt "Hey". Hoppas allt är bra med mina söta läsare. Undrar egentligen vilka det är som läser min blogg.. Vet några kompisar som läser den, men undrar vilka ni andra är. Skulle vara kul att få se vilka mina trogna läsare är. Även om jag vet, eller inte vet vilka ni är - ni uppskattas lika mycket!

Idag är en bra dag! Jag och pappa var på promenad imorse igen, tredje dagen i rad och jag ställde mig på vågen, and guess what? Jag har gått ner två kilo sedan måndags! Ofta liksom!? Anledningen till att jag är superchockad är eftersom att det först och främst bara har gått tre dagar, och för det andra så har jag jättesvårt för att gå ner i vikt. Träningen hjälpte inte ett dugg, hur mycket jag än försökte. Och jag hade hört att promenader var effektiva, men inte så här effektiva. Yey me! Ska fortsätta dessa promenader, kanske fyra gånger i veckan med pappa, ända till studenten. Kilona måste bort!

Förresten igår när jag var på den underbara föreläsningen av Mohamed Dini, så lyckades  jag tappa bort min mobil. Korkat va? Som tur var så hamnade den inte så långt bort, hade tydligen tappat den i garaget när jag skulle hämta bilen. Grannar till mina storesyskon hittade min mobil, blev över lycklig! Men den var full av sprickor på heeela mobilen. Den är helt jävla förstörd alltså. Men jag kan fortfarande använda den.

Vi har även fått våra studentmössor! Min blev jättefin faktiskt, me so happi. Nu ska jag ta och käka något innan jag drar iväg till en träningsgrupp som Teimor leder och efter det är det ett möte på Reactor. Talk too you later!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg typ varje dag! :)

2010-04-23 @ 16:09:27
URL: http://choccolatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0