I've got another confession to make

Den här skolans datorer är helt jävla äckliga, inga knappar är där de ska vara, orka förstöra allt!

Men ska inte vara hatiskt och dyster nu för jag är fett glad!  Jag var ju som sagt på jobbintervju på ett ålderdomshem idag, och jag fick jobbet! Yey! Chefen var väldigt trevlig, det gick otroligt bra. Så nu ska jag jobba under en stor del av sommarlovet, need the cash so badly!

Har snart matte lektion, undrar om någon ens kommer närvara.. Jag är verkligen superkorkad, glömde matteboken hemma också. Duktig tjej! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Lousie

Hahaha älska det första stycket! så typiskt thorildsplan uuääk

2010-05-10 @ 18:02:13
Postat av: soraia

hahah skoja inte!

2010-05-10 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0