Kärleken gillrar många fällor. När den uppenbarar sig ser vi endast dess ljus och inte de skuggor som ljuset framkallar.

Ett ganska sent inlägg, i know men tänkte köra en liten uppdatering på min dag. Skrev tidigare att jag skulle på museum, men det blev inte så. Jag träffade upp Teimor och fritidsbarnen från Enbacksskolan i Kungsträdgården där de skulle ha utflykt till slottet och Gamla Stan. Det var riktigt kul faktiskt och de barnen är verkligen helt underbara. Det är därför jag vill börja jobba med barn för de ger så himla mycket och även om inte man kan tro de så lär man sig väldigt mycket av dem. Efter att vi hade kört Burken i deras skola så åkte jag in till Kista där jag skulle möta Deeqa. Som sagt - alltid lika roligt att vara med den tjejen, ni ska veta hur speciell hon är! Värsta komikern. Vi drog hem till mig och såg på filmen "Why did I get Married". Älskar den filmen och alla Tyler Perry's filmen, han gör så underbara rullar! Han har alltid med så himla snygga skådisar också, åh! Efter att Deeqa hade vart hos oss så skjutsade vi hem henne. Kunde inte låta bli att se på "Diary of a mad black woman" efter det också, även den gjord av Tyler Perry. I den var Shemar Moore med, ni ska se hur mycket jag dog.. 
 

Shemar Moore som var med i "Diary of a mad black woman". Inga ord!


Och sedan Lamman Rucker från "Why did i get married".
Ni borde sett mig och Deeqa under filmens gång alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0