like a moth through the flame burned by the fire

Hej! Måndag idag, och jag har tänkt på något. Varför är måndag så himla långt bort från fredag, när fredagen är så himla nära måndagen? Alla de här facebook-teamen, och ett av de made finally sence!

Skola som vanligt idag, det blev tyvärr inte någon intervju. Hon fick tyvärr förhinder idag, men bokade en ny dag nämligen på fredag. Hoppas bara inte det krockar med mösspåtagningen, datumet för det är ännu osäkert. Efter skolan tog jag bröderna till deras träning, idag var vi äntligen i tid!

Nu ska jag plugga, efter det ska jag se på dagens Tyra show som jag spelade in. Ian Somerhalden/Damon Salvatore är med idag. Eye-candy!
 

Janet Jackson - That's the way love goes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0