My fingertips are holding on to the cracks in our foundation

Hej! Snackade om söndagsångest tidigare och hur jag INTE hade det idag. Men nu känner jag av det! Men jag får skylla mig själv. Den här dagen är en upp-och-ner dag, hatar upp-och-ner dagar.. Men dagens ljuspunkter har defenitivt vart Muna och Amal! Skrattar alltid när jag är med de systrarna, de betyder enormt mycket.

Det händer alltid massa saker här hos oss och jag hatar att vår familj agerar dysfunktionell ibland. Och det börjar bli allt oftare nu, blä. Har iallafall vart i Kista med mamma, hittade VÄRLDENS snyggaste kavaj i Lindex - ska ha den till studenten, istället för den andra jag köpte för ett par månader sen. Känns bra! Den är galet snygg, är kär. Efter det besökte jag och mamma Muna och deras familj, skrattade så jag fick ont i magen.

Nu ska jag egentligen plugga, men orkar inte. Duktig tjej! Men sitter här och är smått nervös och tänker negativa tankar angående intervjun imorgon på systers jobb. Hoppas det går bra för jag behöver verkligen det här sommarjobbet! Önska mig lycka till! God natt!


Kate Nash - Foundations


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0