my love is blind can't you see my desire

Söndag idag, minus söndagsångest. Det var längesedan det. Känns skönt att det är måndag imorgon, detta betyder bara att vi är ett steg närmre studenten. Men samtidigt är jag jävligt rädd. Vet inte om jag är riktigt redo. Äsch, ska sluta tänka negativt nu.

Uppdaterade inte under gårdagen, var inte hemma så värst mycket. Efter att jag hade vaknat hade vi vår lilla lördags-städning, hela familjen. Sen bröt 3e världskriget ut, mina småbröder är verkligen super irriterande ibland.. Och mamma är alltid så himla snäll mot de där snorungarna, även när hon inte ska det. Hon tolererar för mycket skit från dem. Men jag tog han om de. De fick sitta i var sitt rum, och där fick de sitta några timmar och tänka över vad de gjorde. Tog även bort internet-kabeln och tv-kortet. Skitungar.

Åkte till Årsta med Elise där det var loppis! Louise hade bjudit oss dit då hon skulle ha ett bord. Vi fick med oss sjukt mycket saker, bl.a. en baseball-jacka (som jag länge har letat efter), en film, fem böcker (bl.a. en med Paolo Coelho som jag älskar!), en väska och smycken. Allt för typ hundra spänn. Me like! Efter det gick vi och käkade kebab på Årstas kända kebab ställe. Vi delade på en tallrik som var sjuuuuukt stor, damn!

Efter det åkte jag tillbaka till Reactor där jag och tjejerna plus min syster skulle sitta i kafét under dagen och kvällen. Det var faktiskt riktigt kul! Man var mest och hängde, vi hade inte så många kunder igår eftersom att de bjöd på massa fika där redan, men det var väldigt roligt att vara där. Jag träffade massa gamla skolkamrater som jag snackade med och hade kul. Synd att det bara hänger killar där dock. Kom hem och däckade.

Okej, lite långt inlägg nu. Men skriver mer senare. Laterz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0