I'd like to think that people have more than one soulmate.

Efter skolan åkte jag och köpte träningsskor och jag undrar, varför måste sportskor vara så himla dyra? Som att jag tänker betala över tusenspänn för ett par fula skor. Orka ha trendiga gympaskor. Fick med mig ett par från Intersport, de var de billigaste jag kunde hitta, och säkert de fulaste också. Och de hade kardborreband på haha! Tror att det var barnskor, vilken tur att min storlek fanns med!

Påväg till Kista så fick jag ett trevligt litet samtal, ska nämligen på jobbintervju för sommarjobb på måndag. Det är på ett ålderdomshem i Hallonbergen om inte jag har fel. Hoppas det går bra och hoppas jag får det, för jag behöver ett sommarjobb!

Är tillbaka nu från Tensta, lämnade mina bröder och deras kompis på boxningsträning som de har där. Det gick inte bra för min del, vi var superstressade eftersom att vi var försenade, och jag var även tvungen att tanka bilen. Jag var så stressade att jag råkade köra på deras skylt på Statoil, pinsamt. En man började till och med skratta åt mig. But that's life! Okej, nu ska jag ta och fixa lite té, läsa i mitt svenska häfte (för imorgon är det Svenska nationella från 8.15-14.00..) och sedan se på Vampire Diaries avsnitt. Toodles!
 


Kommentarer
Postat av: venus

hoppas du får jobbet! var besatt av yoghurt rasperry förr, men äcklas lite av den nuförtiden haha!

2010-04-22 @ 19:38:44
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0