TUMBLED

Stressad! Det är därför man inte ska spara allt till sist! Har bara idag och imorgon på mig att skriva två suveräna tal. Som att det kommer gå! Vårt schema är helt messed up, vet inte ens när jag har mösspåtagning den här veckan (om någon av er går på THG och vet när, snälla lämna en kommentar!).

Är tillbaka från en promenad med världens sötaste Carla. Vi har blivit tränings-buddies, jag och hon. Känns bra! Har blivit lite lat nu, ska ta och börja med promenaderna igen. Imorgon bitti går jag och pappa!

Slutade klockan tolv, det var en mycket intressant skoldag. Hatar verkligen engelska lektionerna, de är så ruttna. Man känner sig verkligen obekväm när man sitter där, och jag fattar inte varför de alltid ska gå in i debatter om religion! Och sedan att läraren alltid ska vara 100% partisk..

Efter skolan mötte jag mamma och syster min, vi gick av i Kista där vi kollade runt lite. Fick med mig en underbart fin klänning, som var super enkel och cool, från H&M. Köpte även ett par byxor från Cubus som jag ska ha till studenten. De är helt vanliga, grå-vita, ville inte köra med helt vita braller, usch. Det kommer bli awsome, älskar btw min nya vita kavaj som blev min häromdagen. Testade den med klänningen, ett bälte och ett guldhalsband med massa kedjor. Haba-haba!

Nu måste jag börja pluggish. Sedan är det duschen, té, Paulo Coelho, sedan sova! (Är fullt medveten om att Ugly Betty och Desse går, spelar in de dock). Toodles!
 

Lindex Shop Online - Kavaj


Kommentarer
Postat av: Aldona

haha vår klass gillar att debattera om religion! hoppas du inte tog illa upp av freds debatt, eller tog det personligt. han menade ju inte alls att förolämpa någon, bara påvisa en bra debattfråga!:)



På monitorerna stod det att mösspåtagningen är i stora aulan kl 14.30 på torsdag, på fredag blir det en extra mösspåtagning då vi typ har på oss dom bara för att alla andra skolor har då! men inge mer :)

2010-04-27 @ 22:23:23
URL: http://exposedsecrets.devote.se
Postat av: soraia

ja, jag såg de på thg:s hemsida igår, tack!

2010-04-28 @ 19:55:49
Postat av: exhkne

Olaxebose jocavug, doni oy ugivarax ahub us jizezijoq efejomotu laleda esicohob iyizovalo qugigo..

2012-10-16 @ 08:59:11
URL: http://www.ihalevab.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0