We can sail together, in and out of mystery.

Väntar på min syster som har lovat att köpa Geisha till mig. Kan inte hon komma någongång!? Blir alltid sjukt sugen på choklad eller något och om inte jag får det blir jag alltid så grinig. Ska strax börja med mitt arbete som har deadline inatt. Jag som är så duktigt på att skjuta fram allt i sista stund. Men som tur är så är uppgiften tydligen inte så tidskrävande. Thank God!

Vill inte sitta inne nu när vädret är så fint, vill ta en lång promenad. Vi får se om jag orkar lyfta arslet från soffan bara. Och är det jag som är sent ute, eller visste ni också att Tyra Show har börjat sändas på femman igen? Yes! Jag vill också vara Tyra. Eller Oprah. Eller vilken kvinna som helst med stort inflytande. Förhoppningsvis blir jag det i framtiden.

Okej, nu ska jag börja plugga. Vi hörs!
 


Kommentarer
Postat av: elise

åh Tyra awesome! har faktisk saknat det haha..

2010-04-12 @ 16:48:21
Postat av: soraia

haha jaaa same same

2010-04-12 @ 17:15:20
Postat av: Therese

Hej Soraia! Vet du vilken tid studentmiddagen börjar på torsdag?! :P

2010-04-12 @ 18:00:15
URL: http://thereselerin.blogg.se/
Postat av: Therese

Okej. Tack så mycket, du med! =D

2010-04-12 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0