whatever

Den här dagen! Jag har totalt förlorar lusten att gå i skola. Tänker hela tiden på sommar, studenten, glass och sol. Är jag ensam om detta?!?!

Har sett världens äckligaste sak idag, fick men för livet - tack för det, verkligen! Är mentalt förstörd tack vare det.
  
Känns skönt att ha gjort den här dumma historia uppgiften nu, vem fan bryr sig om flygplanets historia, seriously? Tänkte skriva om FotC först, men det går inte att skriva det från ett historiskt perspektiv då läraren vill ha en "då-nu-sedan"-vinkel på arbetet. Boring!

Nu ska jag sova. ZzZzzZZz..


Kommentarer
Postat av: elly

"jermaine, present?"..."yeah..whatever"... haha!

2010-04-27 @ 19:01:59
Postat av: soraia

hahahahahaha härmar min idol!

2010-04-27 @ 19:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0