What's done in the dark

Ni får verkligen ursäkta min usla förmåga att uppdatera bloggen. Vad hände liksom? Har försökt hålla mig borta från datan så mycket som möjligt, men bloggen får jag inte glömma. Hoppas allt är bra med er nu, hoppas er påskhelg har vart trevlig. Jag har försökt att ta det lugnt nu under lovet, sova och så, men det går inte alltid som jag vill. Eftersom att mamma och pappa är borta under en stor del av dagen måste jag vara med syskonen och göra allt sånt som päronen vill att jag ska.

Igår var jag lite hjälpsam och tvättade kläder i tvättstugan. Träffade Ifrah och Sagal som också var duktiga och tvättade kläder. Efter det var jag stressad för jag skulle träffa Fardowsa. Fardowsa är en tjej som bodde bredvid mig när vi var riktigt små, nu är hon iallafall är på besök hos sin mormor då hon egentligen bor i London. Vi åkte till Levinsky's och käkade deras goda pastasallad och snackade. Hon är riktigt snäll och rolig! Trodde det skulle bli awkward när man inte har träffat någon på jättelänge, men det gick superbra. Efter middagen promenerade vi hem. Det var min gårdag!

Jag vet att jag är rätt så tråkigt, skriver mest om min dag - sånt kan bli ganska så ointressant - men jag ska försöka bättra mig och skriva mer "seriösa" saker. Okej, låter töntig nu, men ni fattar! Nu ska jag städa lite här hemma och sedan ska jag iväg på museum. Vi hörs!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0