when i grow up..

Hello! Satt precis och mumsade på min kära Carte D'or glass. Köpte den nya med vit choklad, mm! Den smakar väldigt mycket som deras Mascarpone glass. Vilket geni kommer på att man kan ha OST i glassen?! Fatta kalori bomben! Men who gives a who wha, man lever bara en gång.

Idag när jag stod vid skolans datasal så hör jag några idioter till killar som kollar in en tjejs profil på facebook och snackar massa skit om henne, en av de hade tydligen gått hela vägen med henne och han kallade henne massa sjukt taskiga saker eftersom hon tydligen var "lättfotad". Men vafan, varför gäller det där BARA tjejer!? Varför är inte det åt andra hållet också, han var ju också lättfotad som gjorde det med henne? Varför ska tjejer kallas för hora? Människor och all denna dubbelmoral.. Hatar idioter.

Efter skolan drog iaf jag med Elise, Zoe, Annis, Deniz och Clara till Medborgarplatsen för att sätta oss någonstans vid någon uteservering. Men det var fullt överallt! Det var proppfullt med massa elever som skulle ta studenten, blev otroligt lycklig när jag såg alla mössor! Vi satte oss iaf på Burger King, käkade tills det klarnad eupp lite, och hittade sedan ett bord. Dagens eloge går till kära Deniz som verkligen är en god medmänniska!

Okej, ska ringa en kompis strax innan jag möter upp några friendz. Idag är det Valborg ju! Ha så roligt, njut av majbrasorna och sup förfan inte så att ni dör bara. Laterz!


Kommentarer
Postat av: Deniz

Hahahaha tack söta Soraia kul att någon tycker det iaf! ;D

2010-05-03 @ 01:51:44
URL: http://fjortonmeloner.blogg.se/
Postat av: soraia

hahaha bara kärlek!

2010-05-03 @ 11:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0