who gives a damn about what everybody else thinks, lifes too short

Äntligen lov! Wo-how! Känns riktigt finnemang alltså. Den här dagen ska spenderas hemma, ska dock iväg och träna box om en stund. Efter det ska jag ta det lugnt och läsa i några böcker jag tog med från biblioteket. Ska bli najs!

Fick hem min studentklänning som jag beställde från Asos - ska aldrig mer beställa något från nätet igen. Såg helt ärligt ut som en vitval i den. Usch, fy och blä! Nu är jag tillbaka på ruta ett igen, vad fan ska jag göra!?
 

såhär glad var inte jag kan jag säga!


Kommentarer
Postat av: Dastan

soraia :) adda mig på msn: dostaneyy@hot... vill ha den där matte snubbens msn, hittar ej hans msn :(

2010-04-01 @ 17:27:00
Postat av: venus

man ska aldrig beställa kläder från internet, såvida man inte har en sådan där superfigur som ser snygg ut i allt! tyvärr är i alla fall inte jag en sådan..



ta det lugnt adiga, kolla runt i butiker i lugn och rå tills du hittar något du är nöjd med. jag kommer att köpa klänning sista veckan, vet inte varför alla sitter och stressar så mycket!

2010-04-01 @ 19:17:48
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0