wishful thinking

Sista lördagen innan skolan börjar, grejt! Var tvungen att vakna vid åtta igår eftersom att vi skulle åka och hämta den nya bilen och jag var den som skulle köra hem den gamla/min bil. Så jag har sovit in till halv två idag, kändes fint. Hade en väldigt angenäm dröm, ville inte vakna!

Gårdagen var en riktig familjedag. Efter att vi hade hämtat upp bilen gick vi till moskén för fredagsbönen. Efter det hämtade vi upp mamma från skolan, käkade lunch på Olle's i Akalla, och efter det åkte vi till Eskilstuna med bilen - helt spontant. Det var riktigt roligt faktiskt! Vi besökte mammas bästa vän där borta, hade aldrig sett hennes nya lägenhet, så det var roligt. Har ju sökt högskola i Eskilstuna också så om jag börjar där så kommer jag bo hos henne. Eskilstuna var verkligen jättemysigt och fint.

Idag vill jag bara sova lite till, får se vad jag hittar på sen. Tror att jag kommer vara tvungen att sitta barnvakt eftersom att mamma och pappa ska på bröllop. Kommer alltså att sitta i rummet under täcket och se på serier och filmer. 
 


 


Kommentarer
Postat av: dastan

fan va snygg bil.. Jag älskar bilar, älskar älskaaaaaaaaaaaar.. fan den här bilen var ju SNYGG

2010-04-10 @ 15:58:05
Postat av: soraia

Tack Dastan! :D



Älskar också bilar, speciellt stora och kralliga

Vill ha en range rover! :'(

2010-04-10 @ 18:05:44
Postat av: venus

vilken skitkatt bil! tigg om att få den istället som studentpresent ;)

2010-04-11 @ 12:19:00
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Dastan

ÅHHH Range Rover? OMG det är min dröm bil, skojar du? Fan du är cool!!! Soraia, du måste skicka de där matte grejen till mig igen, gällande matte skitet, råkade radera alla mina epost:$

2010-04-11 @ 21:40:11
Postat av: soraia

hahahah jaaaa Range Rover in my heart! En dag ska jag äga en vit krallig RR :D



Okej, jag mejlar om nu till dig

2010-04-11 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0