you are the best therapy for me

Hellu! Det var mösspåtagning idag, var så himla lycklig när vi stod där i Stora Aulan och sjöng (väldigt falskt om jag får erkänna själv) för full hals. Slutet är verkligen nära, kan inte låta bli att bli lite sentimental..

Förövrigt hade vi möte i våra utskott angående FN rollspelen, som tur var behövde inte jag redovisa för mitt land idag eftersom att tiden drog ut. Ska försöka förbereda mig mycket mer till nästa torsdag, annars är jag rökt! Fattar inte att alla verkligen tog hela grejjen så allvarligt som de gjorde, lärarna var inte ens i rummet.. Hmm, märker att jag verkligen har en annorlunda syn på skolan än vad de flesta i klassen har.

Ska ta och käka mat nu, sedan bär det av till Reactor där jag och syster jobbar idag. Wohow, inga läxor idag! Vi hörs!
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: venus

det här va bara en smakprov, studenten kommer vara så galetflippatkul! :D

2010-04-29 @ 18:19:03
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Deniz

hahaha sweetie Soraia! Jag lånade några bilder från dig och la upp på fjorton :)

2010-04-29 @ 20:56:18
URL: http://fjortonmeloner.blogg.se/
Postat av: soraia

Wo-hooooow! Studenten, here we come :D



Absolutsan kära Deniz <3

2010-04-29 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0