You know that when I hate you, it is because I love you to a point of passion that unhinges my soul.

Hatar att vara tjej ibland, mensvärk är det värsta som finns! Kunde inte sova under natten, var vaken p.g.a. smärtan, tog två tabletter och somnade efter några minuter. Och idag på nationella provet hade jag också galet ont, åh.

Vi hade bara svenska nationella idag, efter skolan åkte jag till Kista för att kolla efter en studentklänning i Mango som jag såg på nätet. Den var inte som jag trodde att den skulle.. Gick vidare till MQ och där fanns fina affischer på Joel Kinnaman som gjorde reklam för de. Har precis insett att den där mannen är galet snygg! Fattade inte hypen med honom, men gör de nu! Såg en störande intervju med honom igår på någon tidning där de frågade honom vad han är mest missnöjd med sig själv och han svara "Min hudfärg". Vad fan? Köpte med mig den nya Carde D'or glassen, Choco Chip Muffin - Gud vad god den var! De vet verkligen hur man gör glass.. 
 


 


 


Kommentarer
Postat av: venus

HAHAHA MIN HUDFÄRG?! vadmenar han, vill han va svart eller what the fuck?



sjukt snygg är han iaf, sveriges snyggaste man!

2010-04-23 @ 15:12:34
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0