Det finns inget beständigt förutom förändring.

Nu är jag tillbaka igen, jag har haft en helt underbar resa med familjen och två veckor satt helt fint. Det var sjukt deprimerande att behöva lämna 25 grader värme men det heter väl hem ljuva hem, ellerhur? Är ensam hemma nu en stund, det ser fortfarande ut ett krigfält här hos oss trots att vi städade och packade upp ungefär hela dagen igår. Det känns otroligt konstigt att titta ut och se den vita snön nu, när det jag har sett de senaste två veckorna har vart sand, palmer och blått vatten. Det konstiga är att det känns som att jag är bortrest nu, att hotellet i Dubai var mitt hem.. Skumt.

Nu sitter jag och lyssnar på John Mayers underbart vackra röst på Spotify och det känns som jag kan somna till hans röst, hur lyckas han? Jag hittar tyvärr inte minneskortet till kameran, så än så länge får jag vänta med bilder. Men men, I'm back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0