I know our creator didn't make no mistakes on me.

Hello! Äntligen är det fredag vilket betyder att jag har gjort min tenta, skönt att slippa tänka på den där mardrömmen! Helt ärligt så gick det inte alls bra, det kom med massa saker som jag inte ens tänkte på.. Får väl hoppas att jag lyckas skramla ihop nog påäng för ett g. Annars gäller en omtenta och helt ärligt så orkar inte jag bry mig just nu! Inget jobb, bara några två skoldagar kvar, sedan på torsdag åker vi.. Kan inte fatta detta!

Okej, idag är jag helt slut så det gäller för mig att gömma mig under mitt täcker och se mina filmer. Chirren väntar på mig och jag kan inte vara lyckligare. Varför mår jag så bra!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0