Jag blir så dum av dig.

Hello! Har precis packat klart mina sista kläder, känns bra! Imorgon 9:50 åker vårt flyg, woop-woop! Nu är jag riktigt lycklig! Har haft en jävlig dag med kaos med tåget mellan Eskilstuna-Stockholm, vi fick åka ersättningsbuss i två friggin timmar, kul liksom. Men jag bryr mig ej!

Hade en underbar dag igår med mina fina vänner Elise och Aino, vi vart på Kungshallen och efter det såg vi Oldboy (love it!) hos Elise. Vi skrattade så vi dog, älskar de tjejerna verkligen! Fick ungefär 2 timmar sömn igår tack vare att farsans snarkande lät som ett kärnkraftverk, herregud.

Okej, nu ska jag ta och duscha nu. Peace, vi hörs när vi hörs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0