Now I'm feeling so refreshed like an F5

Hello! Ny dag, nya tag heter det väl va? Så känns det iaf. Känner mig mycket bättre idag än igår, blir alltid så irriterad på mig själv för jag tänker så himla negativt. Men nu känner jag att jag ska göra mitt bästa - mer än så kan jag inte göra, ellerhur? Och om det skiter sig efter det så gör det väl det. Så är det med plugg. Vaknade vid nio idag, och har pluggat i stort sett sedan dess. Det är fortfarande en hel del att repetera, det mesta har vi liksom gått igenom under seminarierna. Känns helt okej faktiskt.

Nu ska jag fortsätta plugga ett par timmar till, men innan dess ska jag käka mina nudlar (blä) och sedan städa lite här hemma. Laterz!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0