We’re just two lost souls.

Ehh, måste börja inlägget med att nämna filmen Oldboy. Såg den igår och jag måste säga att den är en av de bästa filmerna jag sett. Ni måste se den, den är så sjuk och twisted och galen och smart och allt på en och samma gång. Se den!

Kom hem för en stund sedan från jobbet, jobbade med en superskön snubbe så det gick asbra. En liten incident på jobbet gjorde mig lite ledsen, tänk att det kan gå så? Imorgon är jag helt ledig och då ska vi fixa en födelsedagsmiddag till min broder, hoppas han blir glad och överraskad. Så imorgon ska det handlas och lagas mat och fixas. Ser fram emot det!

Nu ska jag göra något roligt, jag ska se på Leila bakar som jag har spelat in hehehehe. Peace!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0