but I don't need a perfect mirror, I don't care for queens and kings

Skönt att få vara ensam hemma! Kommer vara det ett par timmar till innan alla kommer hem. Så ska njuta av ensamheten eftersom att det alltid är så fullt här hemma. Vill ha mer att titta på, såg precis världens dåligaste film, Gud vad jag hatar high-school filmer som försöker vara roliga. Blä. Snart kommer Sex and the City på tv, älskar serien! Längtar verkligen till den andra filmen kommer ut.

Min Scrubs säsong 2 går jättesakta, åh hatar att vänta. Har dessutom bestämt mig för att teste serien Vampire Diaries, har hört mycket gott om den. Sen väntar de sista avsnitten av andra säsongen av True Blood. Love! Haha mycket serier och film, men hur härligt är inte det?! Aja, nu ska jag bädda sängen. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0