Fake love for an hour or so.

Väntar på att tiden ska gå snabbare. Har vart själv hemma ett tag nu och det börjar kännar ensamt. Vanligtvis älskar jag när det tyst, men nu är det bara obehagligt. Men alla kommer nog hem snart.

Längtar till sportlovet så det gör ont! Har en massa planerat, bl.a. en återträff med de gamla kompisarna. Hoppas bara inte det slutar med att jag är för lat för att ta mig hemifrån och göra allt jag vill göra. För det ser ut som att det är en möjlighet. Den här veckan kommer vara lagom irriterande med skolan, och jobbigt att jag måste förbereda mig för en väldigt viktig grej till efter sportlovet. Gud, jag hoppas det går bra den här gången! 
 

The Isley Brothers - Living for the love of you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0