Free Hugs

Hola! Long time no see (?)! Har inte orkat blogga, har varit väldigt oaktiv i internetvärlden de senaste dagarna. Det ska inte kännas som en börda att blogga, därav pausen. Men ska försöka göra så gott jag kan, det är ju roligt att blogga! Har inte haft något som helst socialt liv de senaste dagarna. Skola, komma hem, nörda serier, träna, plugga, sova. Så har mina dagar sett ut. Intressant va? Men nu är det fredag, thank God! Sova!

Känner mig väldigt duktig, måste bara få skryta över hur duktig jag har vart. Varje dag efter skolan brukar jag gå förbi något mataffär och köpa något gott, det blir oftas choklad. Men gissa vad?! De senaste dagarna har jag hållit mig borta från the sweets. Igår t.ex. - kände att jag var i desperat behov av en semla, går fram till semmel-disken, kollar på dem och vänder om! Går istället till frukterna och köper ett paket vindruvor och några bananer. Wow, är helt jävla chockerad. Vindruvor liksom, what's up!?

Idag slutar jag tre, sedan ska jag till Tensta för att träna. Tenstas tränings-schema är så mycket bättre än Husbys. Efter det är det en fin föreläsning, och sedan är det dags för mig att dra hem. Ska se på filmer ikväll, längtar! Okej, dags att vara social med klasskompisarna. Vi hörs senare!




Kommentarer
Postat av: venus

skitduktigt av dig soraia! önskar att jag kunde säga att det gick lika bra för mig hahaha

2010-02-20 @ 18:47:31
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0