i had some dreams they were clouds in my coffe, clouds in my coffe

Har ingen energi idag, var som en walking dead idag i skolan. Appropå skolan så har jag kommit på vad jag ska vara på skivan och mitt slutgiltiga val är HIPPIE! Okej, nog pratat om skolan för nu är det lov!

Positiva nyheter som nog ingen har lyckats missa - det börjar bli vår! Okej, ska inte jinxa det nu men det har blivit betydligt varmare! Såg påvägen hem att det var hela +4 grader. Snön håller på att smälta, även fast det ser så grått och slaskigt ute så betyder det att sommaren är nära.

Har redan sett två filmer, ena var Cloverfield och den andra var Afterwards. Grät ungefär fyra gånger till filmen Afterwards och John Malkovich som jag älskar var med. Sorglig film om döden, lagom deppig på en fredag när man vill vara ensam. Nu ska jag se något roligare nämligen Kopps som jag ännu inte sett. Har hört att den ska vara hysteriskt rolig. Najs! Tänker lägga in ett par bilder på resmål som jag är riktigt sugen på just nu. Ni får ha en fortsatt trevlig fredag! 
 

Nova Scotia

 


Machu Picchu

 
Tanzania

 
Santorini

 


Kommentarer
Postat av: milkshake

santorini är vackert. men om du e sugen på vita stränder, är IOS en ö du måste besöka. men å andra sidan var santorinis solnedgång TAMAM. vackert vackert!

2010-03-01 @ 01:06:31
URL: http://themilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0