i know where i'd fit in

Snart dags för mig att lägga mig. Är trött, precis som vanligt. Tänkte sova tidigt men vet ändå att jag kommer vara vaken ett tag innan sömnen kommer till mig. Det är så att jag inte kan sluta tänka på en sak. Det irriterar mig så himla mycket, samtidigt som jag finner glädje i det. Hatar känslor, hatar när man tänker så mycket på något så att man får huvudvärk.

Har börjat med Omega-3 tabletter idag. Hoppas att det fungerar bra nu för jag har börjat märka att minnet sviker ibland. Fick tipset av Ayaan.B. för länge sedan att börja - och nu har jag gjort det! Har absolut inget intressant att skriva nu, vill bara sova. En sista grej som jag nämner är att jag har fastnat för en låt med Alicia Keys, en riktig kärlekssmörja, lyssnar nästan aldrig på sånt. Men nu när man ska vara så kärleksfull och grejjer så passar den perfekt. Fin är den iallafall! God natt! 
 

Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0