i thought id finally reached my goal.

Äntligen fredag! Har längtat! Äntligen ska jag få sova ut och göra sånt som jag gillar. Ska se på så mycket Scrubs + True Blood som jag kan. Har dessutom lånat en till bok som jag ska läsa. Måste alltid läsa fler böcker samtidigt.. Konstig att jag alltid tröttnar på en och samma.

Jag ska iallafall iväg strax till Kista för att möta upp kära Venus. Vi ska ta en fika och sedan ska vi se Avatar som båda inte har sett än. Väldigt efter! Vi har skjutit upp det ett par gånger nu, men ikväll blir det av!

När man är i skolan på fredagseftermiddagar så är man alltid galet trött, men så fort jag kommer hem får jag energi från ingenstans. En väldig effekt fredagar har på mig! Okej, nu ska jag klä på mig och sticka iväg. Vi hörs senare!
 

Längtar så mycket till Fettisdagen! Åh, semlor!!!!1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0