i wish i could rewrite my history

Det här vädret! Börjar seriöst tröttna nu, inget fungerar som det ska eftersom att det är så jädrans kallt. Vill någon annanstans. Min plan var att stanna hemma under täcket idag när pappa hittade mig gömmandes under täcket. D'oh. Men nu har jag bara en lektion + klassråd och sedan ska jag placera mig i soffan och se de sista avsnitten av True Blood. Har några avsnitt kvar av säsong 2, har väntat med att kolla från i somras. Ville bara inte att avsnitten skulle ta slut!

Även om vädret är ruttet så vill jag ändå säga att det finns goda människor! Props till de som hjälper till när det behövs. Jag och mamma träffade på en sån igår påväg hem från träningen. Skönt att det finns gott folk!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0