Jag begär ingenting, men jag vill ha allt.

Okej. Jag lever, men har ingen energi till att göra annat än det jag verkligen måste göra. Om jag kunde skulle jag sitta hemma hela dagen och bara gömma mig under täcket i soffan. Skulle sitta/ligga där så länge att soffan skulle formas efter min häck. Alltså är jag jävligt trött på allt. Och när kommer våren!? När man verkligen väntar på något så tar det en eeevighet. Snöflingorna utanför är lika stora som min  knytnäve.. Vill ha värme!

Dessutom blev jag smått emotional när jag såg mitt Jason Mraz album i Facebook. Ville böla. Men kunde inte det. Något hoppade till i hjärtat när jag såg bilderna, säger inte det bara för sakens skull. Men den där mannen betyder så otroligt mycket för mig. Alla har nog ett band eller artist som verkligen betyder enormt mycket för en och det gör Mraz. Om jag skulle få träffa honom igen (och inte lyckas få tunghäfta d.v.s.) så skulle jag berätta hur mycket han betydde. Att hans musik är som godis för min själ. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0